Nowy fit blog - Trening przy kawie

Witajcie!

 

Zapraszam na mój fit blog Trening przy kawie, na którym zamierzam dzielić się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu fit lifestyle.

Znajdziecie tutaj gotowe zestawy ćwiczeń, przepisy i kuchenne inspiracje oraz praktyczne wskazówki jak prowadzić zdrowy styl życia i cieszyć się nim każdego dnia! 

Zapraszam na Trening przy kawie!

treningprzykawie.pl
fb.com/treningprzykawie/

 

   

 

 

Owsiana jajecznica curry

Owsiana jajecznica z curry

Propozycja na szybkie wytrawne śniadanie, czyli pełnowartościowy posiłek, który zapewni ci energię na długi czas, ponieważ zawiera sporo węglowodanów złożonych, białka, tłuszczy, witamin i błonnika i przy tym nieźle smakuje.

Przepis znajdziesz na moim blogu www.treningprzykawie.pl/szybkie-fit-sniadania/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Składniki:

  • płatki owsiane 50g,
  • jaja 2 szt.
  • przyprawy: pieprz ziołowy, curry, chilli, czubrzyca czerwona, sól, bazylia
  • warzywa: pomidor, ogórek, cukinia.
  • sezam biały

Samodzielny trening i odżywianie wg zaleceń trenera

Chcesz trenować samodzielnie, ale nie wiesz od czego zacząć? Jak zrobić ten pierwszy i najważniejszy krok ku zmianom? Jak trenować? Chcesz popracować nad zmianą nawyków żywieniowych, ale tak naprawdę nie wiesz co masz jeść, aby odżywianie nie przyniosło więcej szkody niż pożytku? Twoim celem jest zgubienie zbędnych kilogramów, poprawa sprawności fizycznej, wzmocnienie kręgosłupa, wyrzeźbienie sylwetki, a może po prostu chcesz lepiej się poczuć w swoim ciele?

Pomogę Ci osiągnąć Twoje marzenia!

Pierwszym krokiem do zmian jest wstępna konsultacja, na której poznam dokładne Twoje potrzeby i oczekiwania, stan Twojego zdrowia, aktualne nawyki żywieniowe, aktualną sprawność fizyczną, tryb życia - rodzaj wykonywanej pracy, możliwości czasowe na przygotowanie posiłków i trening i pozostałe aktywności. Dzięki szczegółowemu wywiadowi będę mógł dopasować plan metamorfozy indywidualnie do Ciebie, ponieważ Twój nowy - zdrowy styl życia nie może Cię ograniczać. Jestem zdania, że styl życia ma służyć człowiekowi, nigdy na odwrót.

Po wstępnej konsultacji:

1. Trener przygotuje dla Ciebie indywidualny plan metamorfozy składający się z planu treningowego i dietetycznego.

2. Plan treningowy zostanie przećwiczony wspólnie z trenerem, abyś mógł samodzielnie kontynuować trening, a plan żywieniowy zostanie szczegółowo objaśniony.

3. Co tydzień zdajesz raport trenerowi z uzyskanych efektów i w razie konieczności obydwa plany są korygowane.

4. W razie wątpliwości masz możliwość zadawania pytań trenerowi za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.

 

Dlaczego warto skorzystać?

Trener przeprowadzi z Tobą szczegółowy wywiad dotyczący Twojego stanu zdrowia, aktualnej sprawności fizycznej, preferencji żywieniowych, ulubionej aktywności fizycznej itp.

Odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące aktywności fizycznej, odżywiania i odpowiedniej regeneracji ciała.

Przeanalizuje Twój sposób odżywiania i dopasuje zmiany do Twojego trybu życia, czyli aktywności zawodowej i codziennych czynności tak, aby nowy styl życia nie był w żaden sposób ograniczający dla Ciebie.

Zaplanuje samodzielną aktywność fizyczną dostosowaną do Twojego stanu zdrowia, wieku, płci, stanu zdrowia, przebytych kontuzji i preferencji wysiłku.

Na bieżąco będzie monitorować Twoje efekty i wprowadzać ewentualne zmiany w treningu i diecie.

Nie będziesz z tym sam! Trener będzie Cię motywował do osiągnięcia kolejnych celów.

 

Aby uzyskać indywidualny plan metamorfozy umów się na pierwszą konsultację.

Co zjeść po skończonym treningu?

 

Posiłek potreningowyPosiłek po skończonym treningu, często pomijany w trakcie dnia. Czy prawidłowo? Czy jest powód, aby obawiać, że to co zjesz po treningu zniweluje efekt treningu, które właśnie wykonaliśmy? Spaliłaś tyle kalorii i teraz jeszcze miałabyś jeść? Czyż to nie jest bez sensu? Otóż nie…

Cały artykuł wraz z propozycjami posiłków potreningowych znajdziesz na moim nowym blogu - Trening przy kawie!

Kliknij, aby przejść do artykułu.

 

Jak odzyskać formę na lato? Przepis na prosty i skuteczny trening

Jak odzyskać formę na lato? Przed tym pytaniem staje coraz więcej osób pragnących poprawić swój wygląd przed zbliżającymi się wakacjami. Do sezonu urlopowego nie zostało zbyt wiele czasu, ale na tyle dużo, aby znacząco poprawić swój wygląd. Zatem jak wykorzystać ten czas, aby w szybkim czasie zobaczyć efekty?

 

 

 

 

 

 

 

 

Przebudowa sylwetki wymaga czasu, im więcej kilogramów do zgubienia tym dłuższy czas musisz poświęcić, aby uzyskać pożądane rezultaty. W poprzednich artykułach pisałem o tym jak ważne w kształtowaniu formy są trzy elementy czyli dieta, aktywność fizyczna i wypoczynek. W tym wpisie skupię się głównie na aktywności fizycznej i przedstawię propozycję treningu, który możesz zacząć już dziś.

Aktywność fizyczna wpływa w około 30% na Twoją formę. Bez odpowiednio zaplanowanego treningu nie ma możliwości, aby zbudować estetyczną sylwetkę. Podstawową formą aktywności w kształtowaniu ciała jest trening siłowy. Bez obaw, nie musisz od razu kupować karnetu na siłownię. Na dobry początek wystarczy trening przeprowadzony z obciążeniem własnego ciała. Dzięki treningowi siłowemu podkręcisz metabolizm i przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnisz całą strukturę ciała - będziesz mieć więcej siły oraz zapewnisz sobie lepszą sprawność funkcjonalną w codziennych czynnościach.

Zaczynamy!

Wykonaj jeden pełny obwód (czyli 3 ćwiczenia jedno po drugim), a następnie odpocznij 45s. Powtórz ośmiokrotnie! Trenuj trzy razy w tygodniu. Powodzenia!

 1. Przysiady z uniesieniem kolana (lub wyskokiem).

 

2. Pompki.

3. Jeżeli pełne pompki okażą się zbyt trudne, wybierz wariant na kolanach.

4. Pajacyki



 

Materiały zostały zrealizowane w Apogee Personal Studio w Krakowie.