Jak odzyskać formę na lato? Przepis na prosty i skuteczny trening

Jak odzyskać formę na lato? Przed tym pytaniem staje coraz więcej osób pragnących poprawić swój wygląd przed zbliżającymi się wakacjami. Do sezonu urlopowego nie zostało zbyt wiele czasu, ale na tyle dużo, aby znacząco poprawić swój wygląd. Zatem jak wykorzystać ten czas, aby w szybkim czasie zobaczyć efekty?

 

 

 

 

 

 

 

 

Przebudowa sylwetki wymaga czasu, im więcej kilogramów do zgubienia tym dłuższy czas musisz poświęcić, aby uzyskać pożądane rezultaty. W poprzednich artykułach pisałem o tym jak ważne w kształtowaniu formy są trzy elementy czyli dieta, aktywność fizyczna i wypoczynek. W tym wpisie skupię się głównie na aktywności fizycznej i przedstawię propozycję treningu, który możesz zacząć już dziś.

Aktywność fizyczna wpływa w około 30% na Twoją formę. Bez odpowiednio zaplanowanego treningu nie ma możliwości, aby zbudować estetyczną sylwetkę. Podstawową formą aktywności w kształtowaniu ciała jest trening siłowy. Bez obaw, nie musisz od razu kupować karnetu na siłownię. Na dobry początek wystarczy trening przeprowadzony z obciążeniem własnego ciała. Dzięki treningowi siłowemu podkręcisz metabolizm i przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnisz całą strukturę ciała - będziesz mieć więcej siły oraz zapewnisz sobie lepszą sprawność funkcjonalną w codziennych czynnościach.

Zaczynamy!

Wykonaj jeden pełny obwód (czyli 3 ćwiczenia jedno po drugim), a następnie odpocznij 45s. Powtórz ośmiokrotnie! Trenuj trzy razy w tygodniu. Powodzenia!

 1. Przysiady z uniesieniem kolana (lub wyskokiem).

 

2. Pompki.

3. Jeżeli pełne pompki okażą się zbyt trudne, wybierz wariant na kolanach.

4. Pajacyki



 

Materiały zostały zrealizowane w Apogee Personal Studio w Krakowie.