Najczęściej zadawane pytania

Jak często należy trenować?

Regularny wysiłek fizyczny powinien być prowadzony co najmniej 2 razy tygodniowo, jest to absolutne minimum, aby osiągnąć założone cele treningowe. Wadą takiego rozwiązania jest to, że w przeciągu paru tygodni lub miesięcy ilość dwóch treningów tygodniowo może być już niewystarczająca. Zdecydowanie większe możliwości daje trzykrotna aktywność fizyczna tygodniowo, ponieważ dzięki temu posiadasz większą kontrolę nad procesem treningowym i tym samym szybciej osiągasz swój cel.

Ile potrwa współpraca?

Współpraca trwa bardzo różnie, z reguły od 3 do 12 miesięcy. Czas współpracy zależny jest od celu treningowego oraz od tego jak bardzo się starasz. W przypadku treningów nakierowanych na utratę tkanki tłuszczowej czas współpracy zależny jest także od ilości kilogramów do zgubienia. Przy stu procentowym stosowaniu się do planu żywieniowego oraz wszystkich moich wskazówek czas współpracy z reguły wynosi:

dla celu treningowego -10 kg wystarczą 3 miesiące regularnego wysiłku i zbilansowanej diety,

dla celu treningowego -25 kg 6 miesięcy,

dla celu treningowego -50 kg co najmniej 12 miesięcy.

Każdy organizm reaguje inaczej na redukcję tkanki tłuszczowej, powyższe wartości nie są wartościami dokładnymi.