Samodzielny trening wg planu przygotowanego przez trenera

1. Wywiad z podopiecznym

Na pierwszym spotkaniu poznam Twoje oczekiwania oraz zbiorę od Ciebie informacje dotyczące Twojego bieżącego stanu zdrowia, sprawności fizycznej i aktualnego sposobu odżywiania.

2. Przygotowanie planu metamorfozy i wykonanie zdjęcia „przed”.

Przygotuję dla Ciebie odpowiedni trening i rozpiszę indywidualny plan żywieniowy. Na pierwszym treningu wykonujemy zdjęcie Twojej aktualnej sylwetki, tzw. "przed", które będzie motywować Cię na kolejnych etapach przemiany.

3. Rozpoczęcie treningów

Rozpoczynamy Twoją metamorfozę treningiem personalnym, na którym objaśnię Ci plan treningowy oraz nauczę Cię prawidłowej techniki ćwiczeń

4. Regularne treningi i zdawanie raportów

Samodzielnie kontynuujesz plan treningowy co tydzień zdając raport z uzyskanych efektów. W razie konieczności plany (treningowy i żywieniowy) jest korygowany.

5. Osiągnięcie upragnionego celu i zakończenie współpracy

Kończymy współpracę w momencie osiągnięcia celu i uzyskania satysfakcjonujących efektów.

 

Trening pod nadzorem trenera personalnego

1. Wywiad z podopiecznym

Na pierwszym spotkaniu poznam Twoje oczekiwania oraz zbiorę od Ciebie informacje dotyczące Twojego bieżącego stanu zdrowia, sprawności fizycznej i aktualnego sposobu odżywiania.

2. Przygotowanie planu metamorfozy i wykonanie zdjęcia „przed”.

Przygotuję dla Ciebie odpowiedni trening i rozpiszę indywidualny plan żywieniowy. Na pierwszym treningu wykonujemy zdjęcie Twojej aktualnej sylwetki, tzw. "przed", które będzie motywować Cię na kolejnych etapach przemiany.

3. Rozpoczęcie treningów

Rozpoczynamy cykl wspólnych treningów, na których sprawdzę Twoje możliwości kondycyjne i na bieżąco będę korygować trening, ułatwiając lub utrudniając ćwiczenia.

4. Regularne treningi oraz bieżące korekty

Wspólnie obserwujemy Twoje efekty w zmianie sylwetki oraz sprawności fizycznej. Gdy progres zatrzyma się, natychmiast wprowadzę odpowiednią korektę w Twoim treningu personalnym lub  diecie, aby ponownie zbliżać się do celu.

5. Osiągnięcie upragnionego celu i zakończenie współpracy

Kończymy współpracę w momencie osiągnięcia celu i uzyskania satysfakcjonujących efektów.

6. Regularne treningi podtrzymujące uzyskane efekty (opcja)

Po uzyskaniu wymarzonej sylwetki możesz skorzystać z krótkiego i zarazem intensywnego 30 minutowego treningu podtrzymującego uzyskane efekty (1-3 razy w tygodniu).

 Decydując się na treningi ze mną z pewnością będziesz ode mnie wymagać:
- Profesjonalizmu i wiedzy,
- Bezpiecznych ćwiczeń dopasowanych do Twoich możliwości,
- Uzyskania wymarzonych efektów treningowych,

Z kolei ja będę wymagał od Ciebie:
- Stuprocentowego stosowania się do wszystkich moich rad i zaleceń, szczególnie dietetycznych,
- Regularnego treningu,
- Właściwej regeneracji organizmu,
- chęci odniesienia sukcesu.


Zwycięstwo jest w zasięgu ręki!